Kako radimo?

Bez obzira na vrstu projekta, baš svaki naš kreativni proces ima ove četiri faze:

Razgovor

Istraživanje

Brainstorming

Realizacija

Prvo razgovor. Može uz kavu. Sve su faze bitne, ali u ovoj od vas očekujemo maksimalan angažman. Što nam vi više kažete o svojoj tvrtki, proizvodima, klijentima ili kupcima, to ćemo mi bolje prenijeti poruku ciljanoj skupini.

Na temelju prikupljenih informacija krećemo u istraživanje. Seciramo navike vaših potrošača, snimamo što radi vaša konkurencija, pratimo trendove u industriji kojom se bavite. Sve prikupljeno stavljamo na hrpu pa određujemo smjer za sljedeću fazu.

Sumiramo sve što smo dosad saznali i bacamo ideje na papir.  Tražimo najbolje načine komunikacije. Poruka mora biti jasna i glasna. Da ju čuju oni kojima je namijenjena.

Od ideja iz prethodne faze, zajedno s vama biramo najbolju. Onda ju brusimo i lickamo. Do savršenstva. Ili bar dok vi ne budete potpuno zadovoljni rezultatom.

Neki od naših radova

BRENDIRANJE LINIJE PROIZVODA / DIZAJN AMBALAŽE

Osnovna poruka linije je jednostavna: zdravlje iz šalice čaja. Naziv linije jasno prenosi tu poruku (tea= čaj i vita=život), a logotip ju vizualno upotpunjuje. Zeleni listići ukomponirani u šalicu čaja asociraju na zdravlje i vitalnost. Simbol listića je i ekoznak Europske unije (vidljiv na poleđini proizvoda). Odabranu ambalažu čine višeslojne praktične tzv. Stand Up Pouch vrećice od kraft papira sa ziplock zatvaračem, kojim se produljuje svježina proizvoda. Naljepnice su živih boja, od kojih svaka asocira na biljku sadržanu u pakiranju što kupcima olakšava pronalazak proizvoda na polici. Prepoznatljivost proizvoda dodatno omogućuju ručno ilustrirane biljke.

DIZAJN AMBALAŽE

Redovan asortiman čajeva klijent je obogatio s četiri nova proizvoda na bazi začinskog bilja. Linija začinskih čajeva  poštuje ranije definiran vizualni identitet brenda. Kako bi se potrošačima jasno komunicirali novi okusi, odabrani su jasni i direktni nazivi prema sastojcima koji taj okus određuju, a dodatno su upotpunjeni fotografijama tih sastojaka.

GRAFIČKO OBLIKOVANJE KNJIGE

Kompletna grafička priprema, dizajn, odabir i obrada fotografija knjige recepata.
255 stranica / tvrdi uvez / 21 x 24 cm

Close Menu